vineri, 17 februarie 2012

Ceai de ceapa si nuca – remediu naturist impotriva racelii



Ingrediente:

  • 1 l de apa
  • 5 cepe mici cu tot cu coaja aurie taiate in jumatate
  • 5 nuci intregi sparte putin

Mod de preparare:

Toate se fierb la foc mic pana lichidul s-a redus la jumatate.Pe urma se strecoara si se bea cat mai fierbinte

Mod de servire:

Se poate indulci si cu miere de albine, se poate servi cu lamaie.

Un comentariu:

  1. Bună ziua,
    V-am descoperit întâmplător blogul despre Grecia şi mi-a plăcut în mod deosebit,din câte am citit,am înţeles că locuiţi în Grecia,mi-ar fi de mare ajutor dacă mi-aţi putea oferi nişte informaţii despre această ţară.
    Am încercat să vă las un comentariu la blogul respectiv însă nu am reuşit(nu-mi apărea căsuţa unde pot lasa comentarii)
    M-aş bucura dacă mi-aţi putea răspunde la mesaj.

    Vă mulţumesc,Iulia.

    RăspundețiȘtergere

Totalul afișărilor de pagină